Geheimen voor een goede Strategie en Structuur van tags

Je hebt zo veel tags waarvan je niet meer weet waarom iemand die tag heeft.

Je wilt een nieuwsbrief versturen naar een specifieke groep, maar je krijgt niet de juiste mensen geselecteerd omdat ze niet allemaal de juiste tags hebben.

Voor iedere actie of gebeurtenis voeg je een tag toe, maar eigenlijk weet je niet zo goed waarom je dat doet en wat je ermee moet.

boek geheimen structuur strategie van tags

Meer dan 200 klanten gebruiken deze strategie

Op basis van een paar simpele basisprincipes

Inclusief een handig schematisch overzicht

Geheimen van een goede Strategie en Structuur voor tags

Heb je ook een brei aan tags in je ActiveCampaign account en weet je niet meer welke tag nu waarvoor bedoeld was? Dan wordt het de hoogste tijd voor een goede Strategie en Structuur van je tags.

N

Hoe bouw je een goede structuur op?

Een tag geven aan contacten is niet zo moeilijk. Maar zinvolle tags, die ook nog in een oogopslag vertellen waarom ze die tag hebben, is een stuk lastiger. Door gebruik te maken van een paar simpele basisprincipes, weet je altijd welke tag je moet aanmaken of selecteren. Alles staat of valt met een goede structuur. 

N

Wanneer krijgt iemand een tag en wanneer niet?

Dit is het grootste probleem voor de meeste gebruikers van ActiveCampaign. Iedereen altijd een tag geven voor alle mogelijkheden die er zijn, zoals het openen van een ee-mail, het klikken van een link, het downloaden van een gratis weggever, zorgt ervoor dat je binnen no time een brei aan tags creëert, waarvan je de meeste nooit gaat gebruiken, maar niet meer weet waarom ze nu de tags hadden gekregen. HET recept voor chaos. Volg de strategie in dit boek en je creëert meteen rust en overzicht.

N

Waar moet je op letten?

Hoe zorg je ervoor dat je een goede structuur op zet, maar ook behoudt? En het niet alsnog weer een chaos wordt na verloop van tijd. Hoe doe je dat? Hoe hou je het overzicht.

Deze ondernemers weten hoe het werkt

Sinds ik met Yvonne werk

“Is mijn bedrijf enorm gegroeid, geprofessionaliseerd en geautomatiseerd, maar vooral zoveel leuker en gemakkelijker geworden.” *

Kim Munnecom

De samenwerking met Yvonne was voor mij heel waardevol

“Yvonne heeft mij naast het proces hoe ik het technisch moet inregelen ook enorm in mijn denkproces geholpen” *

Steven Witkam

Yvonne is 24 karaat goud waard

“De kracht van Yvonne zit hem in het feit dat ze nooit kijkt daar 1 ding, maar naar het grotere geheel, de totale processtroom.” *

Angelique Piternella

kundig, to-the-point en toegewijd

“Ik heb ervan genoten dat ze als een heuse ‘nerd’ zo dol is op al die technische aspecten waar ik juist helemaal niet goed in ben. Heerlijk:)” *

Elise Verheul

Krijg nu toegang tot alles wat je moet weten om
een goede strategie en structuur aan te brengen voor tags

Wat kun je verwachten

N

Uitleg van een paar simpele basisprincipes die de basis vormen voor alles wat je doet in je ActiveCampaign account.

N

Hoe zorg je ervoor dat het niet na een paar maanden weer chaos is

N

Inzicht wanneer je nu lijsten en wanneer tags gebruikt

N

Een schematische weergave van de structuur

N

Eindelijk duidelijkheid hoe je kunt segmenteren

N

De juiste strategie voor iedere online ondernemer die ActiveCampaign gebruikt

N

Speciaal voor startende én ervaren ondernemers

N

Te lezen op je computer, iPad en telefoon

boek geheimen structuur strategie van tags

Yvonne Ruckert

Dorpsstraat 87, Enschede, 7524CG

Tel.nr: 06-16454591

E-mail: info@yvonneruckert.nl

KvK-nr: 56327668

Disclaimer

De resultaten die je kunt behalen met het implementeren van de technieken en strategieën die Yvonne Ruckert aanbiedt, zijn afhankelijk van een aantal factoren, die per online onderneming verschillen. Yvonne Ruckert is niet verantwoordelijk voor het succes of het gebrek eraan van iedere individuele online ondernemer die de aangeboden technieken en strategieën toepast. Resultaten kunnen per persoon/onderneming verschillen.

Copyright 2024 | Yvonne Ruckert